Programe AVON

Programe Avon

Compania Avon a fost implicata inca de la inceput in diferite actiuni filantropice, axate de obicei pe violenta domestica, lupta impotriva cancerului la san si imputernicirea femeilor. Din anul 1992 Compania Avon s-a implicat in aceste actiuni, initiind un program de combatere si prevenire a cancerului la san reusind sa se afirme ca lider in acest domeniu. Pana in prezent s-au colectat si s-au donat 400 de milioane de dolari cu care s-au finantat programe specializate in prevenirea si tratarea bolii in peste 50 de tari.

In Romania, Compania Avon impreuna cu sute de mii de femei care au sprijinit campania prin cumpararea produselor dedicate strangerii de fonduri, a donat pana acum aparatura in valoare de peste 550.000 de dolari catre importantele institute oncologice din Romania.

In anul 2006 mesajul campaniei a fost “1 din 8 femei” si pledeaza in favoarea diagnosticarii timpurii a cancerului la san si a responsabilitatii privind grija pentru propria persoana. In urma campaniei de comunicare complexa si neconventionala, evenimente de strada organizate in toata tara pe 1 octombrie a adunat mii de oameni, iar notorietatea mesajelor campaniei a ajuns la o medie nationala de 71%.

Campania 1 din 8 femei a castigat premiul Best Innovative Media la festivalul AD’OR si a aparut in 49 de tari ca studiu de caz si pe coperta revistei britanice Cream Magazine, fiind selectata din peste 100 de proiecte din toata lumea pentru creativitate in media. In iunie 2007, campania a fost premiata cu un leu de argint la festivalul Cannes-Lion, la categoria “Cea mai buna campanie sociala”, acesta fiind primul premiu castigat vreodata de Romania in aceasta competitie internationala.

De ce sa nu te implici si tu intr-o astfel de campanie si sa arati ca poti? Programele Avon sunt unele dintre cele mai sustinute programe din intreaga lume si a reusit sa ajute milioane de femei.