Avon, vanzari in stil traditional mentinute si in era comertului online

Incredere, respect, credinta, modestie si integritate, iata cele cinci valori fundamentale care definesc oamenii ce isi desfasoara activitatea la AVON.

Intr-o lume in care vanzarea directa are tendinta de a cadea tot mai mult in desuetudine prestigioasa companie Avon rezista.

Cu o traditie de peste 130 de ani, aceasta afacere de succes a inceputa undeva pe meleagurile californiene, cand David McConnell a inceput sa daruiasca si cate o sticluta de parfum de trandafir, bine ascunsa in filele cartilor pe care le comercializa din usa in usa.

Acele micute mostre cu parfum imbatator au stat la baza acestui business cu produse cosmetice care, mai apoi, a ajuns datorita conceptului in baza caruia s-a constituit, independenta financiara a femeilor de pretutindeni, ca sa cucereasca pas cu pas lumea intreaga in secolul 20, iar acum, in primele decenii ale mileniului trei, lupta neobosit cu glacialul comert online, care incepe din nefericire sa se generalizeze in detrimentul modului de vanzare de altadata.

Avon a ramas o companie fidela spiritului sau initial, de aceea considera ca orice produs cosmetic are un suflet al sau ce se cere descoperit prin interactiunea directa vanzator-client.

Sinonimul pentru AVON este INCREDERE.

Increderea incepe de la faptul ca reprezentantul direct (vanzatorul) plateste produsele companiei doar dupa ce le livreaza clientilor sai si primeste de la acestia contravaloarea lor.

Increderea asadar exista si in relatia dintre persoana ce distribuie produsele beneficiarului ce le-a comandat si acesta din urma, caruia ii ofera in momentul inmanarii comenzii si cele mai bune sfaturi legate de folosirea articolelor de beauty respective, pe care tocmai  le-a achizitionat.

Interactiunea umana in procesul vanzarii este extrem de importanta pentru Avon, motiv pentru care, nici macar brosura cu produsele ce se pot comanda nu se arunca asa, pur si simplu, in cutia postala fizica sau virtuala a cuiva, ci este oferita direct de catre un reprezentant al companiei la domiciliul sau la locul de munca al persoanei ce doreste ca sa isi aleaga cosmeticele favorite.

Este un joc frumos, in care reprezentantul ii explica pe indelete, cat mai multe despre caracteristicile fiecarui produs in parte, despre beneficiile pe care le poate avea daca il cumpara, asa incat clientul/clienta sa se decida in cunostinta de cauza.

Principiul de baza in strategia de vanzari Avon este acela ca, pentru a se pune in slujba clientului, pentru a face vanzari cat mai mari,  reprezentantul trebuie sa cunoasca in amanunt fiecare produs, chiar sa le foloseasca pe unele dintre ele, deoarece, precum se stie, entuziasmul in recomandarea unui articol, mai ales de natura cosmetica, este cu atat mai mare cu cat il folosesti chiar tu si ai observat ca este bun.

Va invit si pe voi ca sa intrati in lumea cosmeticelor acestei companii internationale ca reprezentanti, deoarece o sa aveti doar de castigat.

Nu doar ca inscrierea este gratuita, ca veti putea ca sa beneficiati de training-uri  de specialitate, ca o sa aveti un program flexibil de lucru, ca puteti achizitiona produse Avon cu o reducere de pana la 40%, dar o sa puteti beneficia si de cadouri foarte atractive pentru succesele obtinute in activitatea de vanzari si o sa puteti ca sa experimentati personal ce inseamna ca sa faceti parte din minunata familie internationala Avon.

Parerea Celor Inscrisi

comentariu