Avon are produse cosmetice pentru toate segmentele de clienti

Avon Cosmetics Romania a devenit in prezent cea mai iubita marca de produse de beauty accesibile ca pret tuturor femeilor din tara noastra, indiferent de varsta, buget si de gusturi.

Indiferent ca este vorba de copilite ce de-abia au implinit 3 anisori, de scolarite, liceene, femei in floarea varstei sau care sunt acum la a doua sau chiar a treia tinerete, brandul AVON are in oferta sa produse calitative, special adresate lor, la niste preturi foarte convenabile, care merita a fi comandate cu multa incredere.

Si chiar sunt cumparate foarte mult, de aceea este o buna idee ca sa devii reprezentant al acestei companii ce le comercializeaza, cu notorietate in lumea intreaga – AVON, deoarece vei avea beneficii nenumarate.

Spre deosebite de alte firme care se ocupa de acest tip de marketing direct, AVON are game diverse de produse de beauty, impartite in patru mari grupe: buget, mass, mass premium si prestige.

S-au facut o multime de studii despre elementele ce sunt luate in calcul de catre consumatori, in momentul in care achizitioneaza produse dintr-o anume gama, iar rezultatele la care s-a ajuns sunt deosebite de utile inclusiv acelora ce vor ca sa isi creasca veniturile prin activitatea placuta de vanzare de cosmetice AVON:

1) Grupa Buget Avon


Aceia ce achizitioneaza asemenea articole de beauty acorda o importanta deosebita volumului mare in care un anume produs este comercializat, pretului scazut, dar si usurintei in folosire.

De obicei, asemenea produse buget se cumpara prioritar daca ele se utilizeaza cu o frecventa ridicata si/sau daca se preteaza a fi folosite de catre mai multi membri ai familiei.


2) Grupa Mass Avon

In aceasta categorie intra acele produse cosmetice care au un ambalaj interesant si functional, sunt marci recunoscute, sunt atractive coloristic  sau olfactiv (si nu numai). Ele au un pret ceva mai ridicat decat acelea din clasa buget, dar inca accesibil unui segment larg de persoane.

3) Grupa Mass Premium Avon

Cosmeticele din grupa a treia fac legatura intre produsele „de masa” si cele pentru o clientela sofisticata.


Desi nu se includ in clasa produselor cosmetice de lux, ele au o calitate net superioara acelora anterioare, in special datorita compozitiei lor, ambalajelor ce ies in evidenta, destinatiilor mai speciale (exemplu: produse pentru protectia solara).

4) Grupa Prestige Avon

Dupa cum ii spune si numele, aceasta clasa de articole de beauty de lux sunt destinate unui segment restrans de beneficiari, de regula acelora care dispun de venituri peste medie si care isi doresc produse care inglobeaza inovatii din industria cosmetica de ultima ora, au ambalaje foarte rafinate, sunt realizate din niste materii prime deosebite.

Dupa cum vedeti, un reprezentant AVON chiar poate sa se adreseze oricarui segment de consumatori, indiferent de buget.

In prezent exista cosmetice, bijuterii si accesorii pentru femei, dar si produse pentru barbati si pentru copii, motiv pentru care, este o adevarata oportunitate aceea de a deveni reprezentant Avon daca doresti ca castigi venituri substantiale.

Pentru ca AVON isi desfasoara activitatea pe o piata extrem de concurentiala si se preocupa continuu ca sa isi diversifice produsele, in afara de produse de makeup, produse pentru intretinerea tenului, produse pentru corp si parfumuri, in oferta exista acum si diverse bijuterii si accesorii cosmetice (ceasuri, curele, portfarduri, genti deosebite etc).

In plus,  Avon Cosmetics Romania a adoptat si „garantia 100%”, pentru a oferi o satisfactie deplina celor ce cumpara si utilizeaza produsele brandului.

Parerea Celor Inscrisi

comentariu